Sistemul "Ascend":

Singurul Curs Video ce iti Explica Tehnicile Ascunse de Executie Optima a Exercitiilor, prin care iti vei Dubla sau chiar Tripla Cresterile Oricarei Grupe Musculare Doresti, fara a-ti Uza Incheieturile

⇠   Modulul 1 din 5   ⇢

Exercitiile de Impact

  • Toate cele 6 tipare de miscare de care ai nevoie pentru a pune pe tine kilograme intregi de masa musculara bine-proportionata si bine-echilibrata pe tot corpul.
  • Un truc mental simplu ce iti va stabiliza zona lombara mai mult decat orice centura si-ti va reduce la maxim posibilitatea de accidentare in timpul genuflexiunilor si indreptarilor.
  • Ce sa faci pentru a pune mai mult accent pe piept si a-i stimula intens cresterea in timpul impinsului cu haltera... si ce sa faci pentru a misca greutati impresionante.

    Aplicand doar 2-3 dintre aceste sfaturi putin cunoscute vei putea adauga instant cel putin 5-10kg in plus pe haltera, iar daca te tii de treaba, in cateva saptamani vei impinge mai mult ca restul tipilor din sala, fara sa-ti uzezi incheieturile.

  • Cheia unei indreptari 100% sigure. Odata ce repeti aceasta miscare simpla si o intiparesti in minte, nu vei mai avea niciodata dureri de spate ridicand lucruri grele de la podea.

    Am ajutat zeci de tipi cu dureri care acum fac indreptari cu o haltera mai grea decat propriul corp, fara centura si fara probleme, cu ajutorul acestei „chei” si a celorlalte sfaturi ce am sa ti le prezint.

  • Exact unde sa-ti pozitionezi mainile la impinsul de la piept si toate felurile in care acest lucru iti afecteaza sculptarea corpului dorit, de la muschii lucrati pana la uzura incheieturilor.
  • O greseala foarte des intalinita si putin cunoscuta la impinsul deasupra capului, care reduce din stimulul asupra deltoizilor si uzeaza inutil incheietura + o variatie aparent simpla, care iti va stoarce ultimele picaturi de energie si maximiza hipertrofia umerilor.
  • Si multe altele...

⇠   Modulul 2 din 5   ⇢

Piept si Spate Superior

  • Top 17 exercitii pentru Piept si Spate Superior explicate pas-cu-pas in aproximativ 65 minute
  • Doua exercitii nemaivazute de activare, care intaresc legatura neuronala cu pectoralii si declanseaza dezvoltarea rapida, chiar si a celui mai plat si subdezvoltat piept
  • Exercitii deosebite si tehnici speciale de antrenament ce te vor scoate din orice platou si iti vor pune centimetri intregi de masa musculara pe piept chiar simti ca le-ai incercat deja pe toate
  • Peste 75% din exercitiile care le faci acum iti lucreaza pieptul la lungimi medii. Aplica aceasta strategie putin-cunoscuta si sculpteaza-ti un piept impresionant RAPID, stimulandu-l eficient si la pozitie alungita si scurtata.
  • De ce majoritatea tipilor din sala gresesc complet antrenarea piepului din plan inclinat... si solutia pentru a-ti dezvolta eficient partea superioara a pectoralilor.
  • Cum sa-ti antrenezi inteligent muschii spatelui superior (rombozii, trapezul, etc) pentru a-ti imbunatatii postura, a elimina durerile de umeri si a-ti debloca noi cresteri ale pieptului
  • Si multe altele...

⇠   Modulul 3 din 5   ⇢

Umeri si Dorsali

  • 3 Variatii absolut esentiale ale fluturarilor laterale, care-ti vor rotunji umerii si crea acel aspect impunator de spate lat, care atrage priviri si declanseaza atractie.
  • Motivul ascuns pentru care umerii tai ar putea sa nu creasca la fel de rapid ca alte grupe (mi s-a intamplat si mie ani de zile) si secretul "mental" prin care iti poti stimula eficient si dezvolta impresionant de rapid.
  • Foarte multi tipi musculosi arata neimpresionant (ba chiar ciudat) din lateral, deoarece supra-stimuleaza partea anterioara si sub-stimuleaza partea posteriara a umerilor. Descopera diferenta cruciala si putin-cunoscuta intre antrenarea capetelor deltoizilor si sculpteaza-ti RAPID niste umeri impresionanti si bine proportionati.
  • Toate variatiile de Tractiuni de care ai nevoie si - mai important - cum sa le executi optim, inclusiv o mica diferenta foarte greu de observat cu ochiul liber ce va face o diferenta uriasa in latimea si grosimea spatelui tau lateral.
  • Si o multime de alte exercitii super valoroase si deseori gresite sau complet ignorate...

    explicate logic si demonstrate pas-cu-pas (intr-un total de aproximativ 57 de minute) pentru a-ti garanta cresteri impresionante.

⇠   Modulul 4 din 5   ⇢

Fund, Coapse si Gambe

  • De ce *fundul* e cheia eliminarii durerilor de spate si construirea unui corp atletic, care sprinteaza mai rapid, sare mai departe si loveste mai puternic cu pumnul... si cum sa-l "trezesti" dupa atata stat pe scaun, pentru a-l stimula cu adevarat in loc de a lasa alti muschi sa duca greul si sa te accidentezi.
  • De ce 99% din femeile din sala gresesc COMPLET exercitiile pentru fund... si cum sa nu cazi in aceasi capcana.
  • Regele exercitiilor pentru fund - un exercitiu extrem de valoros pe care nu-l vezi facut in salile tipice, ci doar printre atletii de top si culturistii de nivel mondial - si cum sa-l executi optim pentru a-ti sculpta un corp mai puternic si mai atragator (da, fundul poate fi foarte atragator si la barbati).
  • Adevarul despre "Genuflexiunile pentru Forta si Masa Musculara" vs. "Genuflexiunile pentru Hipertrofia Coapselor"... secretul Indreptarilor Romanesti fara dureri de spate... pericolele ascunse ale Presei pentru Picioare si cum sa le eviti... si multe strategii putin-cunoscute de executie optima a exercitiilor pentru coapse.
  • Cand sa alegi si cum sa executi optim dintre zeci de variante de Fandari, pentru a-ti stimula la maxim masa musculara sau a accentua diferite parti ale coapselor, fara risc de accidentare sau uzura inutila.
  • Diferentele putin cunoscute intre muschii zonei, adevarul despre pozitia picioarelor ...si un "truc mental" puternic cu ajutorul carora vei putea pune bucati intregi de carne chiar si pe cele mai subtirele si incapatanate gambe.
  • Si multe altele...

⇠   Modulul 5 din 5   ⇢

Brate si Abdomen

  • Flexia Perfecta: Aceasta variatie foarte putin cunoscuta a flexiilor biceps, iti va pune centimetri intregi pe brat si construi un aspect de bila cu varf in timp record... chiar fara sa faci nici macar un exercitiu in plus pentru acestia.
  • Cum sa stimulezi COMPLET si sa dezvolti in ritm ACCELERAT bicepsii si tricepsii, alegand exercitii speciale si pozitionandu-ti strategic corpul pentru a-i stimula intens la toate lungimile si declansa toate mecanismele hipertrofiei... si cum sa o faci in siguranta, fara a-ti uza umerii sau coatele.
  • Un truc mental imposibil de observat cu ochiul liber, care-ti poate optimiza cu cel putin 20-30% hipertrofia bicepsilor, in timp ca iti stimuleaza eficient antebratele.
  • Cele 2 categorii mari (din care una deseori ignorata sau gresit inteleasa) de exercitii pentru zona abdominala: cum si cand sa te folosti de ele pentru a-ti construi un corp mai atletic si puternic, cat si mai atragator.
  • Faci Planse? Descopera variatiile mult mai avasate si eficiente, ce iti stimuleaza intens core-ul si iti sculpteaza un mijloc atletic, puternic si impresionant de atragator.
  • 99% dintre oamenii ce i-am vazut in sala risipesc mult efort pe crunchuri TOTAL ineficiente. Afla cum sa le executi optim pentru a-ti scoate in evidenta patratelele... si alternativele mult mai eficiente pentru a arde grasimea.
  • Si multe altele...

Plata Sigura. Acces Instant. Garantie Extinsa.

"Fac sala de 2 ani si ceva, iar numai acum a inceput sa-mi creasca pieptul cum trebuie. Inainte sa inteleg lucrurile din videourile astea imi intrau mai mult umerii si tricepsii orice exercitiu incercam."
Cristi, 27 ani, Timisoara
"Foarte valoroase videourile. Merita toti banii. La 36 de ani cu mult sport in spate si urmarit o gramada de antrenori, nu am mai vazut niciunde chestiile astea explicate asa clar si util."
Mihai, 36 ani, Bucuresti
"Am luat de curiozitate modulul pentru fund si am fost uimita cat de ferme imi simteam fesele, iar dupa 2-3 saptamani deja se observa o diferenta clara. De aceea am investit acum si in celelalte module :)"
Ioana, 31 ani, Bucuresti
In ultimii 7 ani am ajutat peste 1360 tipi din intreaga tara sa-si sculpteze corpul dorit intr-un mod cat mai simplu, rapid si eficient... si iti pot spune cu siguranta ca TOTUL incepe de la felul in care plasezi tensiune pe muschi.
De aceea tehnicile putin-cunoscute din aceste videouri sunt super-importante si te pot ajuta sa-ti dezvolti de 2-3 ori mai eficient fiecare grupa musculara doresti (oricat de avansat esti).
Alexandru Popa
Specialist Nutritie si Antrenament Performanta
AntrenorulMeuPersonal.ro

Plata Sigura. Acces Instant. Garantie Extinsa.

Bonus
Bonus Special: Acces Gratuit la Comunitatea Privata & Raspunsuri la Toate Intrebarile Tale
Prin intermediul grupul privat de Facebook la care vei primi acces gratuit, atat eu cat si alti specialisti si alti barbati asa ca tine vom fi acolo sa-ti raspundem la intrebari si sa te sustinem in fiecare pas.
Garantie
Cu Garantia Mea Extinsa, Nu ai Nimic de Pierdut
In cazul in care nu esti incantat de ceea ce iti ofer, te invit sa imi explici situatia in primele 48 ore si am sa-ti returnez toti banii inapoi pe card.

Plata Sigura. Acces Instant. Garantie Extinsa.